Campania pentru alegerile prezidenţiale din acest an este una dintre cele mai active din mediul online
Dacă bătrânii, nu toți, sau cei care nu au internet stau zilele acestea, în timpul campaniei, pe televizoare, radio sau la discuții cu amicii, internauții au dat tot ce au putut mai bun sau mai rău din ei în ”lupta pentru președenție”. Cu atât mai mult, candidații dar mai ales staff-urile lor, au făcut uz de toate mijloacele pentru a fi în față, pentru a avea mii și sute de mii de like-uri, comentarii, vizibilitate, primate în sondaje etc. Așa s-a ajuns ca una din armele electorale cele mai importante să fie internetul și, în primul rând, canalul social-media Facebook.

Specialista de la Agenția Națională Română de Presă (AGERPRES), Mihaela Pană, ne prezintă o situație a tendinței actuale.
Candidaţii care au luat în serios comunicarea cu internauţii şi-au făcut http://www.agerpres.ro/opinia-specialistilor/2014/10/31/facebook-aduce-vizibilitate-candidatilor