Bistriţeanca Adina Morariu pregăteşte de mai bine de doi ani o platformă revoluţionară dedicată telefoanelor şi tabletelor. Proiectul este implementat în proporţie de 90% de români, însă aparţine unei companii americane din Silicon Valley.
Adina Morariu are 32 de ani, este din Rebrişoara, însă trăieşte de mai mulţi ani în Cluj-Napoca. În urmă cu câţiva ani, Adina Morariu a lăsat în urmă tot şi şi-a îndreptat pașii catre Statele Unite ale Americii. Parcursul profesional al Adinei este spectaculos. A început colaborarea cu 05 Media, care la scurt timp îi dă un proiect grandios pe mână. Proiectul nu va fi implementat în Silicon Valley, ci tocmai în România, în Cluj-Napoca.
Adina coordonează în Cluj-Napoca activitatea Linkscreens şi Linxjobs, două companii dezvoltate de 05 Media. 30 de români lucrează permanent la proiectele dezvoltate de cele două companii, la care se adaugă şi 10 colaboratori. Americanii de la 05 Media au fost convinşi să-şi dezvolte proiectele în România de developerii foarte buni din ţara noastră, dar şi de seriozitatea bistriţencei care-i coordonează.
De mai bine de doi ani, Linkscreens lucrează la o platformă revoluţionară, ce promite să aibă un impact major pe piaţa serviciilor mobile din SUA şi mai apoi din întreaga lume.
„Este vorba despre un proiect foarte mare, aş putea zice că pe piaţa actuală nu există o astfel de platformă, cel puţin nu pentru mobile: tablete şi telefoane mobile. Ceea ce pot să zic este că o să inoveze tot ceea ce înseamnă media în momentul de faţă şi social networking. O să fie accesibilă această platformă fără să îţi faci un nou abonament, fără să plăteşti ceva în plus. O să poţi să-ţi foloseşti abonamentul pe care îl ai de la provider. De asemenea, utilizatorul nu va mai fi nevoit să instaleze 100 de aplicaţii pentru fiecare reţea de socializare”, explică Adina Morariu. Platforma în cauză va reuni într-o singură aplicaţie tot ce înseamnă media şi social media şi permite chiar interacţiunea cu conţinutul prin intermediul unor întrebări. Răspunsul la aceste întrebări care au legătură cu un film vizionat sau un meci de fotbal aduce un număr de puncte, care mai apoi pot fi folosite pentru a beneficia de diverse avantaje. La scară largă, platforma va fi disponibilă la finalul anului viitor, până atunci urmând să fie testată pe un număr limitat de utilizatori. „Peste 4-5 ani, proiectul îl văd la nivelul Facebook-ului, cel puţin”, precizează Adina.
Platforma în cauză va reuni într-o singură aplicaţie tot ce înseamnă media şi social media şi permite chiar interacţiunea cu conţinutul prin intermediul unor întrebări.
La scară largă, platforma va fi disponibilă la finalul anului viitor, până atunci urmând să fie testată pe un număr limitat de utilizatori. „Peste 4-5 ani, proiectul îl văd la nivelul Facebook-ului, cel puţin”, precizează Adina.
Sursa: www.adevarul.ro