Un sondaj realizat de organizaţia Watchdog Choice şi alte 10 grupuri de consumatori cu mai bine de 11.000 de pasageri a scos la iveală serviciile bune și rele ale companiilor aeriene din toată lumea.
La final clasamentul a fost realizat în funcţie de anumite criterii: punctualitate, siguranţă servicii de catering şi preţ. 73 de companii din întreaga lume au participat , potrivit independent.co.uk. Cele mai proaste servicii aeriene s-au arătat a fi ale unei companii canadiene, o alta australiană low-cost, Jetstar, a primit cel mai mic punctaj, obţinând o singură stea din cinci pentru satisfacţia generală a clienţilor. 37,2% din pasagerii s-au plâns de întârzieri ale zborurilor, timpul mediu de aşteptare fiind de patru ore. La polul opus, cel mai mare punctaj l-a obţinut compania aeriană Emirates, care a obţinut 8.29 stele.
Supriza plăcută vine din partea companiei sub draper românesc, TAROM, care a obținut locul 9 în topul celor mai bune servicii aeriene.
Iată lista cu primele cele mai bune companii din lume:
1. Emirates 8.29
2. Avianca 8.17 3.
Qatar Airlines 8.15
4. Luxair 8.1
5. Singapore Airlines 8.1
6. Azul Brazilian 8.08
7. Thai Airways International 8.02
8. Cathay Pacific 7.94
9. TAROM 7.79
10. Vietnam Airlines 7.79